Den 7

Probouzíme se do dne jako z obrázku, který bychom si dali za rámeček. BaChu jdou nakoupit snídani nýbržli jsou to ranní ptáčata, tak je přilehlý supermarket zavřený. Změna plánu a snídani bychom si rádi dali na pláži Flamingo. Bohužel je stále ještě hodně brzy a všechny obchody a restaurace jsou také zavřené. Děláme tedy okruh kolem pláže a menším tankodromem se vracíme na hlavní silnici. Směřujeme od města a už už otáčíme auto, když v tu náhle restaurace u silnice stojíc! Bakery jak blbec! A my snídani nakupujíc. Je to povětšinou nic moc a drahý. Hážeme perly sviním a problémy se snídaní za hlavu a opět no direction na pláž. Checkinujeme se pod stromem uprostřed krásné, velké, bílé a liduprázdné pláže a hup do vln! Hele další vlna! A další! V tomto duchu následující hodina po té prochajda na rekognoskaci terénu. Při příchodu zpět na náš šmajchl plac Ba smutně zjišťuje, že nemá triko. Vymýšlíme konspiračaní teorie, ale asi ho fakt někdo čmajznul. Ze všech věcí, které jsme na pláži nechali, jako mobily, klíče od auta, auto, foťáky, crocsy, tak jediné tričko se Simpsňáky zmizelo. Very, very sad my friend. Kondolujeme a držíme minutu ticha. Very, very sad my friend. Jedeme zpátky do hotelu se převléci a připravit na oběd, protože máme hrozný hlad. Bohužel anebo díkybohu u bazénu probíhá krmení papoušků pod taktovkou dcer majitel hotelu. Jsou vstřícné a kamarádské a to nám stačí. Šalamounsky na to jdeme přes doporučení místních pláží a děláme naprosto nechápavé obličeje, což je motivuje aby nám místa osobně ukázaly. Poslední utvrzení, že hlad opravdu nemáme. Kupujeme hodně piva, pár nejedlých banánů a v šestici se psem se skládáme do auta a VAMOS ALA PLAYA o-ooo-o. Na první pláži děvčata odhazují plavky a stud a jedný prostě pořád čumíme na prdel a druhý na kozy nebo já nevím jak to napsat. Z private beach se stává public beach, když přichází parta místních školaček. Po té co dochází piva, tak razíme a druhou pláž, kupujeme další piva a užíváme si společnosti a vln. Hele prdel, hele vlna, hele kozy. Starší ze sester vezeme k ní domů, poslední pivka a arivederči. Na večer máme domluvenou párty na pláži za romantického svitu ohně a pozorování hvězd. Nákup alkoholu za těžký chechtáky a relax. Okolo deváté přichází typická informace, že bohužel přišla u slečny únava a že toho má hodně v práci. Tato výmluva evidentně funguje na všech kontinentech stejně. Dáváme alespoň pivka s mladší ségrou na terase, kecáme, mažeme Baa aloe verou a kolem půlnoci jdeme na kutě.

PS1.: S ubytováním jsme měli štěstí, bydlíme v pěkném apartmánu uprostřed tropické zahrady nedaleko pláže. Jako bonus s námi bydlí dva papoušci Ara, pejsek a kočička, želvy a i nějaký ty leguáni. Občas i prasátko a lenochod v jednom.

PS.: Cenzor a písař článku ať jde do prdele.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Příspěvek byl publikován v rubrice Kostarika 2014. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.